smartballs.net.pl

kulki waginalne polecane przez seksuologów i położne

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedź:

Jeśli próba logowania nie powiodła się, na wyświetlonej stronie kliknij na link "Zapomniałeś hasło? Kliknij tutaj.". Podaj adres e-mail. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, zawierający nowe hasło do Twojego konta. Hasło to możesz następnie zmienić, logując się do sklepu przy użyciu nowego hasła i wybraniu opcji  "Zmiana hasła" na stronie "Moje konto" - link do tej strony znajduje się po prawej stronie u góry ekranu (musisz być zalogowany aby zobaczyć ten link).


Jeśli jesteś pewien, że zapomniałeś hasło, możesz od razu kliknąć na ponizszy link:
Przypomnienie hasła


 

Odpowiedź:

W ustawieniach przeglądarki należy włączyć opcje obsługi ciasteczek (cookies) oraz Java Script. Ciasteczka (cookies) są tworzone przy pierwszym odwołaniu do koszyka (zamówieniu towaru lub podglądzie jego zawartości), bez włączonej opcji ciasteczek (cookies) nie będzie można dodać produktów do koszyka.
Za pośrednictwem ciasteczek (cookies) nie są odczytywane z dysku żadne informacje poza zapisanymi przez sklep smartballs.net.pl. Nie istnieje więc niebezpieczeństwo uzyskania przez nas danych, które nie dotyczą składanego zamówienia.

Odpowiedź:

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela opłat znajduje się tutaj

Odpowiedź:

Tak. Wszystkie ceny prezentowane na stronach sklepu smartballs.net.pl zawierają podatek VAT.

Odpowiedź:

Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

Odpowiedź:

Nie, część naszej oferty dostępna jest "od ręki", a na inne produkty trzeba poczekać dłużej. Większość towarów wysyłana jest tego samego lub następnego dnia (zależy to od możliwości potwierdzenia zamówienia).
W przypadku innych towarów:

Czas realizacji zamówienia = czas oczekiwanie na przesyłkę (producent) + czas dostarczenia paczki

Obsługa sklepu smartballs.net.pldokłada wszelkich starań by zminimalizować czas realizacji zamówienia.

Odpowiedź:

Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym, czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami sklep@smartballs.net.pl. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

Odpowiedź:

W tym przypadku konieczne jest skontaktowanie się z nami emailem sklep@smartballs.net.pl podając swoje nazwisko, lub telefonicznie 691 472 811. Sprawdzimy czy zamówienie zostało poprawnie złożone.

Odpowiedź:

Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

Odpowiedź:

Paczki wysyłamy jako przesyłki priorytetowe: zwykłe lub poste-restante.

Zwykłe paczki priorytetowe dostarczane są przez listonosza na podany przez Ciebie adres, lub też oczekują na Ciebie na poczcie, o czym informuje Cię pozostawione przez listonosza awizo.

Poste-restante to w pełni dyskretna przesyłka. Listonosz nie zostawia w Twoim domu awizo, a paczka czeka na Ciebie na poczcie przez 10 dni. W tym czasie masz możliwość odbioru przesyłki w danym urzędzie pocztowym. Po paczkę najlepiej jest zgłosić się na pocztę po upływie 3 dni roboczych od momentu wysłania przez nas przesyłki.
Aby skorzystać z usługi dyskretnej przesyłki, w chwili złożenia zamówienia należy wybrać opcję poste-restante jako sposób wysyłki i w komentarzu wpisać dokładny adres i numer urzędu pocztowego, do którego wyślemy Twoją paczkę.

Nasz sklep umożliwia Ci przesłanie zamówionych produktów wskazanej przez Ciebie osobie. W ten sposób możesz zrobić miłą niespodziankę komuś Ci bliskiemu . Aby tego dokonać, należy podczas składania zamówienia zmodyfikować adres dostawy i pokryć koszty zamówienia oraz przesyłki za pomocą przelewu bankowego.

Odpowiedź:

Poste-restante to w pełni dyskretna przesyłka. Listonosz nie zostawia w Twoim domu awizo, a paczka czeka na Ciebie na poczcie przez 10 dni. W tym czasie masz możliwość odbioru przesyłki w danym urzędzie pocztowym. Po paczkę najlepiej jest zgłosić się na pocztę po upływie 3 dni roboczych od momentu wysłania przez nas przesyłki.
Aby skorzystać z usługi dyskretnej przesyłki, w chwili złożenia zamówienia należy wybrać opcję poste-restante jako sposób wysyłki i w komentarzu wpisać dokładny adres i numer urzędu pocztowego, do którego wyślemy Twoją paczkę.

wysyłka i zwroty
Poczta Polska:
płatność przy odbiorze - 17.50zł
płatność przelewem - 13.00zł
Przelewy